Kanelbullens Dag - Reisverslag uit Sösdala, Zweden van Sharona Schalken - WaarBenJij.nu Kanelbullens Dag - Reisverslag uit Sösdala, Zweden van Sharona Schalken - WaarBenJij.nu

Kanelbullens Dag

Blijf op de hoogte en volg Sharona

06 Oktober 2016 | Zweden, Sösdala

Op 4 oktober is het hier Kanelbullens Dag, dit is een kaneelkoek. Deze koeken zijn op die dag erg goedkoop te krijgen. En lekker dat ze zijn! hé pap! ;-)

Dinsdagavond gezellig even op pad geweest met Lars, Bram en Anouk. We zijn op 2 bedrijven naar trekkers wezen kijken omdat ze hier een nieuwe willen kopen. Een John Deere, maar welke... dat is nog de vraag. Natuurlijk hebben we ook nog even wat Kanelbullen gehaald ;-).

Verder zijn nu alle iglo's uitgemest en schoon gemaakt en zitten er weer nieuwe kalfes in de iglo's. Vandaag zijn we nog druk bezig geweest met het verhuizen van de kalfjes, pinken en droge koeien.

Het word aardig koud hier, al een paar keer nachtvorst gehad, het waait flink het de temperatuur is flink aan het zakken. Gelukkig ben ik niet de enige die hier last van heeft.

• 07 Oktober 2016 - 15:48

Jolin:

Kaneel koek Mm lekker.
    Leuk om zo toch telkens wat van je te lezen ben hectisch niet zover weg?!!