Eindelijk wilde zwijnen gezien! - Reisverslag uit Sösdala, Zweden van Sharona Schalken - WaarBenJij.nu Eindelijk wilde zwijnen gezien! - Reisverslag uit Sösdala, Zweden van Sharona Schalken - WaarBenJij.nu

Eindelijk wilde zwijnen gezien!

Blijf op de hoogte en volg Sharona

04 Oktober 2016 | Zweden, Sösdala

Gisteravond zijn we nog een keer op pad geweest om wilde zwijnen te zien. En net toen we de moed opgegeven hadden, kwamen er ongeveer 8 wilde zwijnen voorbij gewandeld, 6 kleintjes en 2 grote. Wat zijn die beesten groot! Super leuk om dat eens gezien te hebben.

Verder begin ik elke ochtend (op het weekend na) met het voeren kalfjes en melk ik elke middag de koeien. Gisteren zijn we begonnen met het uitmesten van alle kalverhokken en iglo's en zijn we de kalfjes aan het verhuizen. Vanmiddag/vanavond ben ik vrij, want er komt iemand anders kijken om te leren melken. Vanavond dus gezellig op pad met Anouk! :-)

  • 04 Oktober 2016 - 18:35

    Kees:

    Leuk dat je wilde zwijnen hebt gezien (je familie).
    En ik heb begrepen dat ze lekker smaken je hebt het vlees al op.
    Vanavond veel plezier groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Sösdala

Sharona

Stage in Zweden.

Actief sinds 12 Sept. 2016
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 10080

Voorgaande reizen:

11 September 2016 - 23 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: