Mijn laatste weekend in Zweden. - Reisverslag uit Sösdala, Zweden van Sharona Schalken - WaarBenJij.nu Mijn laatste weekend in Zweden. - Reisverslag uit Sösdala, Zweden van Sharona Schalken - WaarBenJij.nu

Mijn laatste weekend in Zweden.

Blijf op de hoogte en volg Sharona

16 Oktober 2016 | Zweden, Sösdala

De melkstal, de in – en uitgang van de melkstal, de separatie ruimte, het tanklokaal en het kantoor zijn nu echt helemaal klaar! Vrijdag hebben Alex en ik de kalfjes klaar gemaakt voor het weekend. Ze zitten weer lekker dik in het stro! Vrijdagavond zijn we gezellig met z’n vieren (Lars, Bram, Anouck en ik) wezen eten bij de Max (lijkt op de Mc Donalds) Gisteren hebben Anouck en ik het huis een beetje aan kant gebracht omdat Henk, Matti en de oudste dochter Annemiek (Studeert aan de HAS in Dronten) thuis kwamen. Ook zijn we samen nog gezellig even boodschappen wezen doen bij de City cross (vergelijkbaar met de Makro in Nederland). Ook is gisteravond/vannacht mijn vriend aangekomen! :) Wij zitten samen in een huisje verderop, zodat ze hier gezellig samen kunnen zijn met het gezin.
Net hebben we samen gezellig gemolken en morgen begin ik alweer aan mijn laatste week!

  • 16 Oktober 2016 - 19:22

    Kees:

    Nou Sharona je laatste week in Zweden geniet er samen met Leroy van.
    Maak er nog een gezellige week van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Sösdala

Sharona

Stage in Zweden.

Actief sinds 12 Sept. 2016
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 10064

Voorgaande reizen:

11 September 2016 - 23 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: