Verschillende klusjes! - Reisverslag uit Sösdala, Zweden van Sharona Schalken - WaarBenJij.nu Verschillende klusjes! - Reisverslag uit Sösdala, Zweden van Sharona Schalken - WaarBenJij.nu

Verschillende klusjes!

Blijf op de hoogte en volg Sharona

09 Oktober 2016 | Zweden, Sösdala

Afgelopen dagen heb ik wat verschillende klusjes gedaan. Ik begin gewoon elke ochtend met het voeren van de kalfjes en eind van de middag ga ik melken. Vrijdag heb ik de klauwbekapper geholpen met het in de box jagen van de koeien. De klauwbekapper komt hier ongeveer 1x in de maand.

Zaterdag hebben ik en Anouk 's morgens eerst samen gemolken en toen de top lijn van een pink gewassen. Anouk gaat over een paar weken naar Italië om daar Zweden te vertegenwoordigen bij een koeienshow. Haar taak hierbij is het 'show klaar' maken van een kalf. Hier moet natuurlijk goed op geoefend worden want het is niet zomaar iets! 's middags heb ik de koeien gemolken en heeft Matti de melkcontrole gedaan. De zaterdag hebben Anouk en ik afgesloten met een filmpje!

Vandaag een rustig dagje, intussen alweer een filmpje gekeken met Anouk en over een paar uurtjes mag ik weer gaan melken!
Morgen begint mijn 5e week in Zweden alweer! Wat gaat het snel!

  • 09 Oktober 2016 - 20:37

    Aukje Van Dreumel (Prinsentuin College):

    Hoi Sharona,

    Goed bezig daar, lekker zo doorgaan. het voordeel van de kou daar is dat het hier allemaal reuze meevalt als je weer terug komt. Grt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Sösdala

Sharona

Stage in Zweden.

Actief sinds 12 Sept. 2016
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 10053

Voorgaande reizen:

11 September 2016 - 23 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: