Stagebeoordeling van Matti Hogendoorn. - Reisverslag uit Sösdala, Zweden van Sharona Schalken - WaarBenJij.nu Stagebeoordeling van Matti Hogendoorn. - Reisverslag uit Sösdala, Zweden van Sharona Schalken - WaarBenJij.nu

Stagebeoordeling van Matti Hogendoorn.

Blijf op de hoogte en volg Sharona

29 September 2016 | Zweden, Sösdala

De helft van de stage zit erop. We hebben het erg gezellig met Sharona en hebben 's avonds onder het eten dikke schik met elkaar.
Sharona is een plezierige positief ingestelde meid. En naast gezellig is ze ook leergierig en pakt ze alles heel makkelijk op. Ze leert ondertussen ook Engels en Zweeds van haar collega's. Advies van ons is ook om door te gaan naar de hogere landbouwschool..
Vandaag hebben we de maisbult dicht gemaakt en was het niet waarbenjij.nu maar waarligjij.nu. Het waait hier zo hard dat het eigenlijk onmogelijk is om de maisbult dicht te krijgen En Sharona heeft als zandzak op het plastic moeten liggen samen met haar maatjes Eim en Sunny. Gelukkig de bulten zijn nu dicht met een prachtige maisoogst. Deze week hebben we melk controle gehad en heeft Sharona onze vierde 100.000 liter koe mogen monsteren. We waren het achteraf vergeten maar zullen gebak met de volgende controle in de melkput hebben.

• 06 Oktober 2016 - 12:31

Jolin:

Dat klinkt goed sharona!! Trots op jou xxx