Weekend! - Reisverslag uit Sösdala, Zweden van Sharona Schalken - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit Sösdala, Zweden van Sharona Schalken - WaarBenJij.nu

Weekend!

Blijf op de hoogte en volg Sharona

18 September 2016 | Zweden, Sösdala

Gisteren en vanochtend mocht ik lekker even uitslapen! Gistermiddag zijn we spontaan even met Matti, Henk, Lars en Veronica (Die voert hier de kalfjes 's avonds) naar Kristianstad geweest. Erg leuk om gezien te hebben. Ook hier hebben ze gewoon de winkels die we in Nederland hebben of winkels die merken die we in Nederland hebben verkopen. Na daar gezellig wat gedronken te hebben zijn we door een park terug gelopen waar een demonstratie dag van het Zweedse leger was. Ook gister en vandaag zijn er 2 kalfjes geboren. 's Avonds heb ik de koeien gemolken en hebben we gezellig met z'n alle gegeten.

Vandaag lekker een rustig dagje! :-)

En koffie drinken doen we hier met leuk gezelschap! ;-)

• 18 September 2016 - 17:14

Kees:

Heel leuk Sharona die foto`s en je belevenissen geniet ervan en morgen een FIJN EN LEUKE VERJAARDAG groetjes van ons allemaal .

• 23 September 2016 - 09:03

Jolin:

dus je kunt ook daar uitslapen lekker hoor. en er worden veel kalfjes geboren zeg mooi!!